אלמנט מרכזי בכל קידום אתרים אורגני הוא בניית מערך קישורים גדול ואיכותי מאתרים טובים מבחינת גוגל. כמו כן יש להקפיד על גיוון בסוגי הקישורים שמובילים לאתר המקודם. שירות בניית קישורים שעובד בצורה עקבית לאורך זמן מבטיח הצלחה במעלה המיקומים שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל.
האלגוריתם המפורסם של מנוע החיפוש גוגל חולל מהפכה עולמית לפני יותר משני עשורים ועדיין נחשב לאחד המנגנונים היעילים ביותר ברשת האינטרנט. אותו אלגוריתם עובד מסביב לשעון ומחליט בזמן אמת על המיקום של כל עמוד ברשת ביחס לשאילתת חיפוש רלוונטית אליו.
האלגוריתם המפורסם מבוסס על עשרות אלמנטים שונים שחוברים יחדיו ומעל כולם יש משקל משמעותי למערך קישורים נכנסים שמובילים אל האתר (או נכון יותר לומר אל העמוד) המקודם. ככל שיש יותר קישורים, ככל שהם יותר איכותיים וככל שהם יותר מגוונים – הקידום האורגני שלכם טוב יותר ותעלו בתוצאות הדירוג של גוגל.
איך בונים מערך קישורים מקצועי לאתר?
שירות בניית קישורים לקידום אורגני הוא עיקר הפעילות שחברות קידום אתרים או פרילנסרים שמומחים בתחום זה. הם אמנם נותנים שירות משלים לפרויקט הקידום אבל עיקר העבודה היא בניית קישורים שיעזרו לדחוף את האתר למיקומים הראשונים במנוע החיפוש.
לאורך שנים ארוכות השיטה לבנייה של מערך קישורים גדול ואיכותי הייתה באמצעות החלפות קישורים עם מקדמי אתרים או בעלי אתרים אחרים. התהליך היה מסורבל, מתיש ולעתים ארך זמן רב להשיג כל קישור ואז היה צורך גם לדאוג לקישור בתמורה לכך או שווה ערך כלשהו.
בשנים האחרונות השיטה עברה מהפך מקצה לקצה והיום עדיין מומלץ להחליף קישורים או למצוא ערוצים שתוכלו לנצל לצורך קבלת קישורים ללא עלות, אך רוב התהליך מתבצע כיום באמצעות קניית קישורים.
איך קונים קישורים טובים לקידום אורגני?
מקדמי אתרים או בעלי אתרים שרוצים ליצור הרבה קישורים איכותיים שיובילו לאתר שהם מקדמים פשוט קונים אותם וחוסכים את הזמן והאנרגיה שהיו צריכים להשקיע בעבר. את רוב הקישורים הללו קונים מאתרים שיש להם ערך מבחינת מנוע החיפוש גוגל ויכולים לתרום לקידום האתר שלכם ולא לגרום לו נזק. לרוב מדובר על קניית קישורים באתרי נישה או מקומונים.
השיטה די פשוטה וקלה למימוש מהיר ויעיל:
- נכנסים לאתר של אחת החברות שעוסקת במכירת קישורים מאתרי נישה או מקומונים.
- בוחרים את האתרים שיכולים להתאים עבורכם.
- קונים כתבת תוכן לאותו האתר או שולחים כתבה שאתם כתבתם.
- מצרפים 2-3 קישורים לאותה הכתבה.
- שולחים זאת לחברה שמטפלת בנושא והכתבה שלכם תעלה בתוך שעות עד ימים בודדים לאתר שבחרתם.
אנו מציעים לקנות או לכתוב כתבות מקוריות שיהיה בהן ערך מבחינת מנוע החיפוש. דוגמא לכך היא פרסום כתבות יח"צ על בעלים של עסק חדש או על העסק עצמו. הכתבה היא בעלת תוכן מקורי ורלוונטי לגולשים באותו האתר וגם הקישור שיוצא ממנה לאתר שלכם יהיה רלוונטי כי הוא יהיה מאתר או מדור שקשור לכך.
דוגמא 1: כתבת יח"צ על רופא שיניים חדש ברחובות במקומון של העיר רחובות שמוביל לאתר של מרפאת שיניים ברחובות.
דוגמא 2: כתבת יח"צ על מסעדה חדשה ברמלה באתר נישה שעוסק במתכונים מסוגים שונים וכן הלאה.
ההמלצה שלנו היא לקנות לפחות 10 כתבות מסוג זה באתרים ומקומונים שונים ולראות בעצמכם איך האתר שלכם עולה בתוצאות הדירוג בתוך שבוע בלבד.